Navodila za uporabo sistema za malice

Nazaj
Prijava na malico.

Vsak dijak, ki želi v tekočem šolskem letu malicati, mora oddati prijavnico na malico. S tem se mu omogoči dostop do spletne aplikacije.

Kaj se zgodi, če malice ne prevzamem?

Dolžnost vsakega dijaka, ki se prijavi na malico za določen dan je, da malico tudi prevzame. V kolikor tega ne stori, se malica obračuna po polni ceni 3,6 € ter dijaka sistem samodejno odjavi od vseh vnaprej naročenih malic, z zamikom enega delovnega dne (primer: neprevzem je bil v torek, z vključno četrtkom ste odjavljeni za prihodnje malice). Odjava je preventivni ukrep, da ne pride do ponavljajočih neprevzemov. O neprevzemu boste obveščeni preko e-pošte (v kolikor ste vnesli e-pošto v sistem). Preko aplikacije se lahko nazaj prijavite na malice, od katerih vas je sistem odjavil.

Ne morem se prijaviti v sistem?

V kolikor niste oddali prijavnice za malico, se ne morete prijaviti v sistem. Prijavnico oddajte v tajništvu vaše šole. Preverite, ali uporabljate pravilno uporabniško ime in geslo. Če ste geslo pozabili, lahko kliknete na Potrebujete pomoč in ponastavite geslo. Navodila vam bo poslalo na e-pošto, ki mora biti enaka, kot je v sistemu malic. V kolikor nimate e-pošte vnešene se oglasite v tajništvo vaše šole ali pišite na malice@scv.si Kot uporabniško ime lahko uporabljate tudi svojo e-pošto.

Na ŠC Velenje uporabljamo predplačniški model. Kaj to pomeni?

Vsak dijak si denar za malico s plačilom položnice naloži na svoj račun.

Kje najdem podatke o računu, referenci …? Da pravilno izpolnim plačilni nalog UPN (položnico)?

Številko računa TRR in številko vaše reference (sklica) najde v spletni aplikaciji. Da denar pride od banke do ŠC Velenja, lahko traja nekaj dni, zato bodite pri nalaganju denarja pravočasni (naložite denar vsaj 3 dni prej, kot ga boste potrebovali).

Kaj se zgodi z denarjem, ki ga naložim?

Naložen denar se uporablja za plačilo malice in se prenaša v vsak naslednji mesec, dokler se ne porabi. Stanje vašega računa lahko preverite v spletni aplikaciji.

Koliko denarja moram naložiti?

Dijak / starš lahko na sistem naloži več denarja (najbolje večkratnik cene malice) in večkrat.

Jaz imam 100% subvencijo. Ali moram tudi jaz naložiti denar?

Dijaki, ki imajo 100-odstotno subvencijo, lahko malicajo brez naloženega denarja. Dokler ne ustvarijo dolga - dolg ustvarijo z neprevzemom malice.

Kaj se zgodi, če nimam dovolj denarja na računu?

Če dijak nima dovolj denarja na računu, ga sistem samodejno odjavi od malice za tekoči dan - torej ne bo mogel malicati. Dijak bo na računu moral imeti najmanj toliko denarja, kot znaša njegova subvencija.

Obveščanje o nizkem stanju na računu.

V sistemu si lahko nastavite višino zneska, ob katerem naj vas sistem obvesti. Privzeto je nastavljeno na višino 5 €. Ta znesek lahko spremenite.

Kaj se zgodi z denarjem ob koncu pouka?

Če se dijak izpiše, zaključi šolanje … in ima v sistemu malic še nekaj denarja, se denar (po dogovoru) vrne nazaj na TRR.

Kako se prijavim v sistem?

Dijaki, ki so že prej uporabljali sistem malic, imajo ista uporabniška imena in gesla. Namesto uporabniškega gesla lahko uporabite šolski e-poštni naslov.

Izgubil sem geslo?

V sistemu imaš opcijo, da si geslo ponastaviš. Prejel boš e-pošto z navodili, za nastavitev gesla.

Sem novinec. Kje dobim podatke?

Novinci ste svoje podatke dobili od svojih razrednikov. V primeru dodatne pomoči, pišite na malice@scv.si.

Kako na odjemnem mestu?

Na odjemnem mestu se boste z dijaško izkaznico identificirali. Sistem vas bo zaznal in sporočil osebju, na katero malico ste naročeni. Zato imejte dijaško izkaznico vedno s seboj. V kolikor nimate izkaznice, lahko uporabite dnevno PIN številko

Kartico sem pozabil doma. Kaj lahko storim?

Če dijak pozabi kartico, lahko preko spletne aplikacije dostopa do svoje dnevne PIN ŠTEVILKE. Ta mu omogoča, da na odjemnem mestu vnese to številko, s čimer ga bo sistem zaznal in bo lahko malical. PIN številka se spreminja dnevno.

Na odjemnem mestu mi javi, da za danes nimam naročila?

Razlogov je lahko več.

  • Mogoče ste si pozabili izbrati/naročiti obrok za ta dan.
  • Sistem vas je odjavil, če je ugotovil, da imate na računu manj denarja, kot znaša vaša subvencija.
  • Sistem vam odjavi prihodnja naročila (z enodnevni zamikom), če ste pozabili narediti prevzem in je mogoče to razlog, da vašega naročila za danes ni.
Pojdite čim prej v aplikacijo in si izberite naročila za naslednje dni.

Kartico sem izgubil. Kaj naj storim?

V primeru izgube kartice, mora dijak to sporočiti v tajništvo šole, da ne pride do zlorabe kartice. Do takrat uporabljate dnevno PIN številko za prevzem obroka.

Imam neveljavno kartico?

Prijavite se v spletno aplikacijo in preberite svojo dnevno PIN številko. Na odjemnem mestu jo vnesite in tako boste prevzeli obrok. Obvestite tajništvo, da imate težave s kartico. NUJNO!

Prijava in odjava obroka.

Prijava in odjava obroka je izključno preko spletne aplikacije za malico.

Do kdaj se lahko prijavim oz. odjavim od malice?

Prijava in odjava obroka je izključno preko spletne aplikacije za malico. Izbiro obroka lahko dijaki izvedejo toliko dni vnaprej, kolikor je vnešenih menijev, a najkasneje do 10. ure tekočega delovnega dne za naslednji delovni dan (npr. v petek do 10. ure za ponedeljek). Svetujemo, da si izberete obroke vnaprej, da ne pozabite.

Ali lahko starš pokliče, da odjavi malico?

Dijaki in starši, ki ne morejo dostopati do spletne aplikacije, lahko obrok za tekoči dan ODJAVIJO tudi po elektronski pošti ali po telefonu svojega tajništva. Odjava za nazaj ni možna.

Prijava/odjava od malic v celoti.

V kolikor se želite prijaviti na malicanje ali se v celoti odjaviti od malic – obiščite tajništvo vaše šole.

Kaj pomeni privzeti meni?

Privzeti meni je možnost, ki si jo lahko nastavite v aplikaciji za malice in vam olajša naročanje obrokov. To pomeni, kadar ima dijak izbran privzeti meni, ga sistem ob vnosu NOVIH menijev (ko ponudnik prehrane vnese menije za prihodnji mesec) avtomatsko prijavi na tip menija, ki ga je izbral za privzet meni (npr: Če imam privzet meni "Mesni meni", me sistem samodejo naroči na mesni meni ob vnosu menijev). V kolikor tega ne želite izberite privzeti meni “Brez privzetega menija”.

Kaj pa v primeru bolezni?

Če je dijak bolan ali iz drugih razlogov odsoten, lahko starši odjavijo prehrano za določen čas oz. čas odsotnosti dijaka. Ko je dijak odsoten od pouka zaradi sodelovanja pri dejavnostih, ki jih organizira šola, odjavi malico šola (npr. tekmovanja, PUD …).

LUNCH PAKETI

Ko šola organizira dejavnosti (npr. športni dan, strokovna ekskurzija …), so dijaki, ki malicajo, upravičeni do obroka, ki ga nesejo s seboj na pot. V takšnih primerih bo v sistemu malic za ta dan vidna možnost naročila na LUNCH PAKET ali LUNCH PAKET VEGE. Tudi na lunch paket se je potrebno naročiti enako kot na vse druge obroke. Prijava na lunch paket ali odjava lunch paketa je možna do 10. ure prejšnjega delovnega dne za naslednji dan. V primeru bolezni na tak dan je odjava malice možna le na zgoraj navedenih kontaktih.

Če odgovora za vaše težave ni tu, se obrnite na tajništvo vaše šole. Tudi v primeru drugih vprašanj se obrnite na tajništvo vaše šole.
Nazaj
Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.