Navodila za uporabo novega sistema za malice

Prijava na malico.

Vsak dijak, ki želi v tekočem šolskem letu malicati, mora oddati prijavnico na malico. S tem se mu omogoči dostop do spletne aplikacije.

Kaj se zgodi, če malice ne prevzamem?

Dolžnost vsakega dijaka, ki se prijavi na malico za določen dan je, da malico tudi prevzame. V kolikor tega ne stori, se malica obračuna po polni ceni 2,42 € ter dijaka sistem samodejno odjavi od vseh prihajajočih malic, z zamikom enega delovnega dne (primer: neprevzem je bil v torek, z vključno četrtkom ste odjavljeni za prihodnje malice). Odjava je preventivni ukrep, da ne pride do ponavljajočih neprevzemov. O neprevzemu boste obveščeni preko e-pošte (v kolikor ste vnesli e-pošto v sistem). Preko aplikacije se lahko nazaj prijavite na malice od katerih vas je sistem odjavil.

Ne morem se prijaviti v sistem?

V kolikor niste oddali prijavnice za malico, se ne morete prijaviti v sistem. Prijavnico oddajte v tajništvu vaše šole. Preverite, ali uporabljate pravilno uporabniško ime in geslo. Če ste geslo pozabili, lahko kliknete na Potrebujete pomoč in ponastavite geslo. Navodila vam bo poslalo na e-pošto, ki mora biti enaka, kot je v sistemu malic. V kolikor nimate e-pošte vnešene se oglasite v tajništvo vaše šole ali pišite na malice@scv.si Kot uporabniško ime lahko uporabljate tudi svojo e-pošto.

Poleg nove oblike je novost, da prehajamo na predplačniški model. Kaj to pomeni?

Vsak dijak si denar za malico s plačilom položnice naloži na svoj račun.

Kje najdem podatke o računu, referenci …? Da pravilno izpolnim položnico?

Številko računa TRR in številko reference (sklica) najde v spletni aplikaciji. Da denar pride od banke do ŠC Velenja, lahko traja nekaj dni, zato naj bodo pri nalaganju denarja pravočasni.

Kaj se zgodi z denarjem, ki ga naložim?

Naložen denar se uporablja za plačilo malice in se prenaša v vsak naslednji mesec, dokler se ne porabi. Stanje vašega računa lahko preverite v spletni ali mobilni aplikaciji.

Koliko denarja moram naložiti?

Dijak / starš lahko na sistem naloži več denarja (najbolje večkratnik cene malice) in večkrat.

Jaz imam 100% subvencijo. Ali moram tudi jaz naložiti denar?

Dijaki, ki imajo 100-odstotno subvencijo, lahko malicajo brez naloženega denarja. Dokler ne ustvarijo dolga - dolg ustvarijo z neprevzemom malice.

Kaj se zgodi, če nimam dovolj denarja na računu?

Če dijak nima dovolj denarja na računu, ga sistem samodejno odjavi od malice za tekoči dan - torej ne bo mogel malicati. Dijak bo na računu moral imeti najmanj toliko denarja, kot znaša njegova subvencija.

Jaz bom pozabil, da moram naložiti denar.

Sistem bo dijaka obvestil, ko bo na računu imel manj kot 5 € denarja. Sistem vas bo večkrat obvešal, zato uporabljajte veljavni e-poštni naslov.

Kaj se zgodi z denarjem ob koncu pouka?

Če se dijak izpiše, zaključi šolanje … in ima v sistemu malic še nekaj denarja, se denar (po dogovoru) vrne nazaj na TRR.

Kako se prijavim v sistem?

Dijaki, ki so že prej uporabljali sistem malic, imajo ista uporabniška imena in gesla. Sistem bo od vas zahteval, da vnesete veljavni e-poštni naslov.

Izgubil sem geslo?

V sistemu imaš opcijo, da si geslo ponastaviš. Zato uporabljaj veljavni e-poštni naslov, saj boš e-pošto z navodili prejel na e-naslov.

Sem novinec. Kje dobim podatke?

Novinci ste svoje podatke dobili od svojih razrednikov. V primeru dodatne pomoči, pišite na malice@scv.si.

Obveščanje na e-pošto?

Dijaki bodo o vseh akcijah (samodejna odjava, naložen denar, NEPREVZETA MALICA, premalo denarja na računu …) obveščeni po e-pošti. Vsak dijak naj si v sistem malice vnese veljavni e-poštni naslov, da bo prejemal obvestila.

MOBILNA APLIKACIJA?

Izdelali smo mobilno aplikacijo za Android in iOS. Ko bosta dostopni vas obvestimo.

Kako na odjemnem mestu?

Na odjemnem mestu, boste z dijaško izkaznico identificirali. Sistem vas bo zaznal in sporočil osebju na katero malico ste naročeni. Zato imejte dijaško izkaznico vedno s seboj.

Na odjemnem mestu mi javi, da za danes nimam naročila?

Razlogov je lahko več. Mogoče ste si pozabili izbrati/naročiti malico za ta dan. Sistem vas je odjavil, če je ugotovil, da imate na računu manj denarja, kot znaša vaša subvencija. Sistem vam odjavi prihodnja naročila (z enodnevni zamikom), če ste pozabili narediti prevzem in je mogoče to razlog, da vašega naročila za danes ni. Pojdite čim prej v aplikacijo in si izberite naročila za naslednje dni.

Pozabil sem doma kartico? Kaj lahko storim?

Če dijak pozabi izkaznico, lahko preko spletne ali mobilne aplikacije dostopa do svoje PIN ŠTEVILKE. Ta mu omogoča, da na odjemnem mestu vnese to številko, s čimer ga bo sistem zaznal in bo lahko malical. PIN številka se spreminja dnevno.

Potrdila za malico?

Potrdil v primeru izgubljene / pozabljene kartice ne bo več, saj se bo za te primere uporabljala PIN ŠTEVILKA (dokler dijak ne dobi nove izkaznice). Vsak dijak je DOLŽAN nositi svojo dijaško izkaznico (PIN ŠTEVILKA ni nadomestek za dijaško izkaznico).

Kartico sem izgubil. Kaj naj storim?

V primeru izgube kartice, mora dijak to sporočiti v glavno tajništvo šole, da ne pride do zlorabe kartice.

Imam neveljavno kartico?

Prijavite se v spletno aplikacijo in preberite svojo dnevno PIN številko. Na odjemnem mestu jo vnesite. Tako boste naredili prevzem. PIN številka se spremeni vsak dan, zato preberite današnjo. PIN številka vedno deluje. Obvestite glavno tajništvo, da imate težave s kartico. NUJNO!

Prijava in odjava z malice.

Prijava in odpoved malice je izključno preko spletne ali mobilne aplikacije za malico.

Do kdaj se lahko prijavim oz. odjavim od malice?

Izbiro menija lahko dijaki izvedejo do 10. ure tekočega delovnega dne za naslednji dan (npr. v petek do 10. ure za ponedeljek). Dijaki se ODJAVIJO od šolske malice najkasneje en delovni dan prej do 24.00 na SPLETNI APLIKACIJI http://malice.scv.si.

Ali lahko starš pokliče, da odjavi malico?

Dijaki in starši, ki ne morejo dostopati do spletne aplikacije, lahko obrok ODJAVIJO tudi na TELEFONSKI ŠTEVILKI 03 8960 604 med 7.00 in 8.00 zjutraj, po el. pošti malice@scv.si ali v tajništvu svoje šole. Odjava za nazaj ni možna.

Kaj pomeni privzeti meni?

Kadar dijak ima izbran privzeti meni pomeni to, da ob vnosu novih menijev za nov mesec, želi dijak, da ga sistem avtomatsko prijavi na tip menija, ki ga je izbral. V kolikor tega ne želite izberite privzeti meni “Brez privzetega menija”.

Kaj pa v primeru bolezni?

Če je dijak bolan ali iz drugih razlogov odsoten, lahko starši odjavijo prehrano za določen čas oz. čas odsotnosti dijaka. Ko je dijak odsoten od pouka zaradi sodelovanja pri dejavnostih, ki jih organizira šola, odjavi malico šola (npr. tekmovanja, PUD …).

LUNCH PAKETI

Ko šola organizira dejavnosti (npr. športni dan, strokovna ekskurzija …), so dijaki, ki malicajo, upravičeni do obroka, ki ga nesejo s seboj na pot. V takšnih primerih bo v sistemu malic za ta dan vidna možnost naročila na LUNCH PAKET ali LUNCH PAKET VEGE. Tudi na lunch paket se je potrebno naročiti enako kot na vse druge obroke. Prijava na lunch paket ali odjava lunch paketa je možna do 10. ure prejšnjega delovnega dne za naslednji dan. V primeru bolezni na tak dan je odjava malice možna le na zgoraj navedenih kontaktih.

Če odgovora za vaše težave ni tu, pišite na malice@scv.si ali se obrnite na tajništvo vaše šole. Tudi v primeru drugih vprašanj pišite na malice@scv.si.
Nazaj
Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.